23/25 wynajem pomieszczenia 205

WARUNKI PRZEPROWADZENIA PRZETARGU PISEMNEGO NIEOGRANICZONEGO

 Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska,  Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Solna 21, 61-736 Poznań  zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego

Przedmiot przetargu:

Przedmiotem postępowania przetargowego jest pomieszczenie wchodzące w skład zasobu nieruchomości położonej w WSPL w Poznaniu przy ul. Szylinga 1 gabinet nr 205 o powierzchni 18,8 m², przeznaczone na prowadzenie działalności medycznej.

 Ustala się cenę wywoławczą czynszu:

  • Cenę wywoławczą miesięcznego czynszu dzierżawnego ustala w wysokości 60 zł + 23% podatek VAT co daje brutto – 73,80 zł za 1 m².
  • Wszelkie koszty związane z utrzymaniem wynajmowanej nieruchomości, opłatami lokalnymi i kosztami eksploatacyjnymi ponosić będzie Dzierżawca.
  • Dodatkowo najemca będzie ponosił koszty opłat stałych i eksploatacyjnych oraz opłaty za korzystanie z części wspólnych – ryczałt miesięczny w wysokości 25 zł + 23% VAT co daje brutto – 30,75 zł za 1 m².  o których mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowy.

Dodatkowo dzierżawca ma możliwość:

  • Dostęp do sieci internetowej w budynku w cenie 100 zł brutto miesięcznie tak/nie*
  • Miejsce postojowe w cenie 100 zł brutto miesięcznie tak/nie*Najemca zobowiązany będzie do:
    • ubezpieczenia przedmiotu najmu,
    • przeprowadzania bieżących remontów i napraw,
    • pokrycia kosztów adaptacji najmowanych powierzchni,
    • pokrycia kosztów ewentualnych szkód powstałych w mieniu wynajmującego w trakcie najmu,
    • dostosowania działalności do ogólnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,
  1. Opis sposobu przygotowania ofert
    • Złożone oferty winny być zgodne z wymaganiami niniejszej specyfikacji i złożona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1.
    • Oferta winna być napisana w języku polskim długopisem, na maszynie lub komputerze oraz podpisana przez osobę upoważnioną.
    • Do oferty winny być dołączone dokumenty:
  2. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej:
    • Oświadczenie o braku zaległości w płaceniu składek ZUS i US.
    • Wyciąg z rejestru ( KRS lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) stwierdzający stan prawny, miejsce i charakter działalności gospodarczej.
    • Wypełnienie formularza ofertowego (zał. nr.1),
    • Oświadczenie, że oferent akceptuje warunki przetargu oraz projekt umowy.
    • Potwierdzenie wniesienia wadium.
    • Zaświadczenie wystawione przez WSPL o braku zaległości płatniczych (dotyczy obecnych dzierżawców).
  3. W przypadku osób fizycznych:
    • Wypełnienie formularza ofertowego (zał. nr.1),
    • Oświadczenie, że oferent akceptuje warunki przetargu oraz projekt umowy.
    • Potwierdzenie wniesienia wadium.
    • Zaświadczenie wystawione przez WSPL o braku zaległości płatniczych (dotyczy obecnych dzierżawców).
  • Ofertę można złożyć w zamkniętej, opieczętowanej kopercie w jednym egzemplarzu. Oferta powinna być zaadresowana na adres Wynajmującego i oznaczona opisem „oferta przetargowa na dzierżawę pomieszczeń – gabinet 205”.
    • Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed terminem składania ofert.
6)         Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę z jedną ostateczną ceną. Zaoferowanie wariantowych propozycji cen będzie traktowane jak złożenie więcej niż jednej oferty i spowoduje jej odrzucenie.
  • Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania.
  1. Miejsce i termin składania ofert oraz możliwość obejrzenia lokalu.

 Ofertę można złożyć w siedzibie Zamawiającego Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. A. Szylinga 1 60-787 Poznań sekretariat, w terminie do dnia 28.07.2025 roku do godz. 10:00.

  • Lokal będzie udostępniony do obejrzenia w dni powszednie w godzinach 900-1300 (po wcześniejszym uzgodnieniu) od dnia ogłoszenia przetargu do dnia składania ofert.

 5.    Warunki wymagane od oferentów i dokumenty uwiarygodniające:

Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty:

  1. Oferta – według załącznika nr 1,
  2. Zaakceptowany wzór umowy – załącznika nr 2,
  3. Załączniki
6.     Sposoby dokonywania oceny ofert: 
Ocena ofert składa się z dwóch części jawnej i niejawnej:
1. Część jawna odbywa się w obecności oferentów i komisja przetargowa przeprowadza czynności:

-         podaje liczbę złożonych ofert;

-         otwiera koperty z ofertami oraz sprawdza kompletność złożonych ofert oraz tożsamość osób, które złożyły oferty;
  • weryfikuje oferty i ogłasza, które oferty zostały zakwalifikowane do części niejawnej przetargu,
  • przyjmuje wyjaśnienia i oświadczenia zgłoszone przez oferentów,
  • zawiadamia oferentów o przewidywanym terminie i miejscu części niejawnej przetargu,
  • zawiadamia oferentów o przewidywanym terminie zamknięcia przetargu.
  1. Komisja przetargowa odmawia zakwalifikowania ofert do części niejawnej przetargu, jeżeli:
    • nie odpowiadają warunkom przetargu,
    • zalega z opłatami, podatkiem i składkami ZUS,
    • zostały złożone po wyznaczonym terminie,
    • nie zawierają danych wymienionych w załączniku nr 2 lub dane te są niekompletne
    • są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich trwałości.
  2. W części niejawnej przetargu komisja przetargowa:
    • dokonuje szczegółowej analizy ofert, kierując zasadą, iż najkorzystniejszą ofertą jest oferta gwarantująca Zamawiającemu uzyskanie najwyższego miesięcznego przychodu lub stwierdza fakt nie wybrania żadnej ze złożonych ofert,
    • w przypadku złożenia równorzędnych ofert komisja przetargowa organizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony do oferentów, którzy złożyli te oferty.
    • komisja zawiadamia oferentów o terminie dodatkowego przetargu oraz umożliwia im zapoznanie się z treścią równorzędnych ofert.
    • w dodatkowym przetargu ustnym ograniczonym oferenci zgłaszają ustnie kolejne postąpienia ceny, z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1 % powyżej ceny zamieszczonej w równorzędnych ofertach.
  3. Przetarg uważa się za zamknięty z chwilą podpisania protokółu. Przewodniczący komisji przetargowej zawiadamia na piśmie uczestników przetargu o jego wyniku w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zamknięcia przetargu.
  4. Uczestnik przetargu może zaskarżyć czynności związane z przeprowadzonym przetargiem do Wojewody Wielkopolskiego w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników przetargu.
  5. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących dokumentacji przetargowej.
    Szczegółowych informacji można uzyskać Poznań Szylinga 1 p. 357. tel. 261574401, codziennie w godz. 900 – 1300.
  6. Wymagania dotyczące wadium.
    • warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do 28.07.2025 roku do godz. 1000, w pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy: BGK 43 1130 1088 0001 3137 0720 0005 z dopiskiem „Wadium – 205” ,
    • wadium wniesione w pieniądzu przez uczestnika, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet opłaty z tytułu najmu lokalu,
    • pozostałym uczestnikom przetargu wadium zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu postępowania nie później niż przed upływem 3 dni,
    • jeżeli osoba ustalona jako najemca lokalu nie stawi się bez usprawiedliwienia w wyznaczonym miejscu i terminie w celu podpisania umowy organizator przetargu może odstąpić od jej zawarcia, a wniesione wadium przepada.

Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku  bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank , wadium uznaje się za  nie wniesione.

  1. Informacje o miejscu, terminie i trybie otwarcia ofert.
    Publiczne otwarcie ofert przez Komisję przetargową w obecności przybyłych wykonawców nastąpi dnia 28.07.2025 roku o godz. 1005 w WSPL-u ul. Szylinga 1 – pokój nr 357 .
  2. Formalności po zakończeniu przetargu
    Umowa zostanie podpisana nie wcześniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.

 

Załączniki:

23 – WYNAJEM POMIESZCZE 205