Poznań 20 lipca 2017
ZATWIERDZAM
DYREKTOR
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Solna 21, 61-736 Poznań
ISTOTNE WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
na wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych RTG wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 12 miesięcy z podziałem na oddzielne zadania
w postępowaniu w trybie konkursu ofert
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, o wartości szacunkowej niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 4 ust. 1 pkt. 8.
1 Nazwa (firma) oraz adres Zamawiającego
- 1.Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Solna 21, 61-736 Poznań
- 2. Adres do korespondencji Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. A. Szylinga 1, 60-782 Poznań
- 3.NIP: 778-13-43-849 Konto bankowe: BGK 97 1130 1088 0001 3137 0720 0003
- 4.REGON: 631259672
- 5.KRS: Sąd Rejonowy w Poznaniu nr 0000005572
- 6.Strona internetowa:
- 7.E-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: zam.pub@wspl.poznan.pl
- 8.WSPL Solna tel./fax 261574201/261574422.
2 Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę stosować się będzie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
3 Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego.
4 Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie w trybie konkursu ofert na podstawie wewnętrznych uregulowań Zamawiającego.
5 Opis przedmiotu zamówienia:
- 1.Przedmiotem zamawiania jest wykonanie przeglądu technicznego i testów specjalistycznych n/w sprzętu medycznego rtg szczegółowo zamieszczony w Załączniku nr 1
Lp | Nazwa | Model | Nr seryjny | Rok produkcji | Przegląd techniczny | Testy specjalistyczne | Cena brutto rocznej obsługi serwisowej |
Aparat mammograficzny jest mammografem skryningowym | Lorad MIV | 19204126950 | 2012 | TAK + protokół i wpis do paszportu | Tak + protokół | ||
Stacja lekarska mammograficzna | 2013 | Kalibracja, badania parametrów monitorów + protokóły (częstotliwość odświeżania, luminacja, kontrast, jasność , oświetlenie, przekątna monitora)
wpis do paszportu |
|||||
monitor przeglądowy stacji technika | 2013 | Kalibracja, badania parametrów monitorów + protokóły (częstotliwość odświeżania, luminacja, kontrast, jasność , oświetlenie, przekątna monitora) wpis do paszportu |
- 2.Załącznik nr 2
Lp | Nazwa | Model | Nr seryjny | Rok produkcji | Przegląd techniczny | Testy specjalistyczne | Cena brutto rocznej obsługi serwisowej |
Aparat rtg | Q-Rad | Q-Rad-13H-0838 | 2013 | TAK + protokół i wpis do paszportu | Tak + protokół | ||
Aparat stomatologiczny | Ergon X | 000396 | 2011 | TAK + protokół i wpis do paszportu | Tak w 2018 r + protokół | ||
Skaner | Direct vi ex CR | 007344 | 2013 | TAK + protokół i wpis do paszportu | Nie | ||
Robot wypalanka płyt | Rimage 2000 | 10028778 | 2013 | TAK + protokół i wpis do paszportu | Nie | ||
Aparat panoramiczny | CS 9000 C 3D | 2015 | TAK + protokół i wpis do paszportu | Tak + protokół | Przegląd w 2018 roku | ||
Drukarka RTG | DRY VIEW 5950 | 2015 | TAK + protokół i wpis do paszportu | Nie |
- 3.Testy specjalistyczne wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej.
- 4.RazwrokuWykonawcawykonatestyspecjalistyczneaparatu(zgodniezRozporządzeniemMinistraZdrowiazdnia18lutego2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej)
- 5.Wykonawca powykonaniutestówspecjalistycznychwinienprzekazaćZamawiającemuprotokółztestówspecjalistycznychoddzielnie dla każdego poddanego testom specjalistycznym aparatu i związanych z nim urządzeń pomocniczych. Protokół musi zawierać między innymi wyniki wszystkich przeprowadzonych pomiarów, rezultaty obróbki matematycznej otrzymanych wyników, jednoznaczne określenie o akceptacji lub jej braku w przypadku każdego z badanych parametrów oraz uwagi dotyczące poprawy jakości pracy aparatury.
- 6.Wykonawcapokażdejistotnejnaprawieurządzeniaprzeprowadzitestyodbiorcze(zgodniezRozporządzeniemMinistraZdrowia z dnia 18lutego2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej), wystawi protokół z przeprowadzonych testów oraz dokona regulacji parametrów wymaganych przez producenta.
- 7.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku do siwz.
- 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne urządzenia.
- 9.Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od podpisania umowy
6 Termin wykonania przeglądu musi być zgodny z zapisami w paszporcie technicznym danego urządzenia.
7 Warunki udziału w postępowaniu:
- 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. tzn. posiadają dokumenty uprawniające do wykonania przeglądu technicznego sprzętu medycznego.
8 IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- 1.Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
9 MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- 1.Oferty należy złożyć w Poznaniu przy ul. Szylinga 1 w sekretariacie przychodni, w terminie do dnia 28.07.2017 roku, do godziny 10:00. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 8:30 do 14:30.
- 2.Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego, lub przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres: zam.pub@wspl.poznan.pl
- 3.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- 4.Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- 5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- 6.Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie lub pisemnie
10 OCENA OFERT
- 1.Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- 1.1.cena – 100%
11 INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERT
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.wspl.info.pl
12 DODATKOWE INFORMACJE
- 1.Dodatkowych informacji udziela Zamawiający pod numerem telefonu:
- 2.Pracownia RTG – Pani Wanda Piechocka – 261 574048
- 3.Zamówienia 261 574 201 oraz adresem email:
13 ZAŁĄCZNIKI
- 1.Formularza Oferty
- 2.Zestawienie urządzeń – opis przedmiotu
- 3.projekt umowy
Załączniki:
opis przedmiotu zamowienia rtg zlacznik do siwz