15/20 Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników

Poznań 14 lipca 2020

 

  • NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
    • Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Solna 21, 61-736 Poznań
    • Adres do korespondencji Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. A. Szylinga 1 60-782 Poznań
    • Konto bankowe: BGK 97 1130 1088 0001 3137 0720 0003
    • NIP: 778-13-43-849
    • REGON: 631259672
    • KRS: Sąd Rejonowy w Poznaniu nr 0000005572
    • Strona internetowa: wspl.info.pl
    • E-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: pub@wspl.info.pl
  • TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  • OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    • Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo – cenowy.
    • Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.
    • Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
    • Wymagania stawiane wykonawcy:
      • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć katalog – zdjęcia wzoru z każdego asortymentu min. damskie 5 wzorów, męskie – 3 wzory. Warunek dopuszczający do postępowania.
      • W zakresie pakietu nr 1 -Wyroby mają być zgodne z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami.
      • W zakresie pakietu nr 2 wymagany jest Certyfikat zgodności z Polską Normą oraz przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej
      • Do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne /katalogi/ prospekty potwierdzające wymagania określone dla poszczególnych pakietów oraz po jednym zdjęciu (wzorze) każdego z oferowanych artykułów. W przypadku obuwia (obuwie – 1 para męskie i 1 – para damskie). Zdjęcia należy opisać (oznaczyć), którego pakietu i pozycji dotyczą.
      • Do pakietu 1, celem oceny jakości, należy dołączyć dodatkowo:
        • Wzór garsonki i garnituru męskiego rozmiar dowolny
        • Próbki koloru materiałów
      • Do pakietu 2, celem oceny jakości, należy dołączyć dodatkowo:
        • Po jednej parze obuwia męskiego i damskiego rozmiar dowolny
      • Dostarczenie tabeli rozmiarowej w rozbiciu na odzież damską, męską uwzględniającą indywidualne wymiary sylwetek – po podpisaniu umowy.
      • Dostarczenie tabeli rozmiarowej w rozbiciu na buty damskie, męskie uwzględniającą indywidualne wymiary sylwetek – pod podpisaniu umowy.
      • Zastrzegamy możliwość dopasowania części ubrań z różnych rozmiarów w układzie (np. żakiet Roz.40 spódnica Roz. 42).
      • Znak graficzny haftowany na kieszeni górnej
    • Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi jakości na oferowane wyroby w wymiarze co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia przekazania towaru do Zamawiającego i podpisania protokołu odbioru.
    • Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu nieprzekraczalny termin usunięcia wady – do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.
    • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67.ust. 1 pkt. 7 w terminie do 12 miesięcy od podpisania umowy. Dotyczy zamówienia pojedynczych egzemplarzy asortymentowych.
    • Dostarczona odzież /obuwie powinna/y być wyprodukowana/ne z zachowaniem norm bezpieczeństwa, ochrony zdrowia oraz środowiska naturalnego.
    • Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt i ryzyko terminowo dostarczać przedmiot zamówienia do WSPL własnym transportem w zabezpieczonych opakowaniach oraz rozładować dostarczony materiał w przychodni.
    • Dostawa asortymentu pod dwa adresy: Solna 21 i Szylinga 1 – zgodnie z zamówieniem.
    • Zamawiający po terminie otwarcia ofert może wezwać Wykonawcę do przyjazdu umocowanego przedstawiciela wraz z dostarczeniem wzorów w celu oceny zgodności z siwz oferowanych materiałów.
  • MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
    • Oferty Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w Poznaniu przy ul. Szylinga 1 (Sekretariat przychodni), w terminie do dnia 21.07.2020 roku, do godziny 10:00. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 8:30 do 14:30.
    • Dopuszczamy przesłanie oferty pocztą elektroniczną:
  • MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT:
    • Otwarcie ofert nastąpi w Poznaniu przy ul. Szylinga 1 pokój 357 w dniu 21.07.2020 r. o godzinie 10:15.
  • OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAL PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
    • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria oceny.
    • Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, [odrębnie dla każdego z Pakietów], zgodnie z poniższymi kryteriami:

1

CENA

70 %

2

ILOŚĆ WZORÓW

10 %

3

JAKOŚĆ

20%

 

 

Załączniki:

15-dostawa-ubraŃ-roboczych

ogłoszenie

15_20-wyjaśnienia-treści-iwz-odzież

15_20-wyniki-zapytania-ofertowego