Poznań 14 lipca 2020
- NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
- Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Solna 21, 61-736 Poznań
- Adres do korespondencji Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. A. Szylinga 1 60-782 Poznań
- Konto bankowe: BGK 97 1130 1088 0001 3137 0720 0003
- NIP: 778-13-43-849
- REGON: 631259672
- KRS: Sąd Rejonowy w Poznaniu nr 0000005572
- Strona internetowa: wspl.info.pl
- E-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: pub@wspl.info.pl
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo – cenowy.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.
- Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
- Wymagania stawiane wykonawcy:
- Wykonawca zobowiązany jest dołączyć katalog – zdjęcia wzoru z każdego asortymentu min. damskie 5 wzorów, męskie – 3 wzory. Warunek dopuszczający do postępowania.
- W zakresie pakietu nr 1 -Wyroby mają być zgodne z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami.
- W zakresie pakietu nr 2 wymagany jest Certyfikat zgodności z Polską Normą oraz przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej
- Do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne /katalogi/ prospekty potwierdzające wymagania określone dla poszczególnych pakietów oraz po jednym zdjęciu (wzorze) każdego z oferowanych artykułów. W przypadku obuwia (obuwie – 1 para męskie i 1 – para damskie). Zdjęcia należy opisać (oznaczyć), którego pakietu i pozycji dotyczą.
- Do pakietu 1, celem oceny jakości, należy dołączyć dodatkowo:
- Wzór garsonki i garnituru męskiego rozmiar dowolny
- Próbki koloru materiałów
- Do pakietu 2, celem oceny jakości, należy dołączyć dodatkowo:
- Po jednej parze obuwia męskiego i damskiego rozmiar dowolny
- Dostarczenie tabeli rozmiarowej w rozbiciu na odzież damską, męską uwzględniającą indywidualne wymiary sylwetek – po podpisaniu umowy.
- Dostarczenie tabeli rozmiarowej w rozbiciu na buty damskie, męskie uwzględniającą indywidualne wymiary sylwetek – pod podpisaniu umowy.
- Zastrzegamy możliwość dopasowania części ubrań z różnych rozmiarów w układzie (np. żakiet Roz.40 spódnica Roz. 42).
- Znak graficzny haftowany na kieszeni górnej
- Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi jakości na oferowane wyroby w wymiarze co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia przekazania towaru do Zamawiającego i podpisania protokołu odbioru.
- Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu nieprzekraczalny termin usunięcia wady – do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.
- Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67.ust. 1 pkt. 7 w terminie do 12 miesięcy od podpisania umowy. Dotyczy zamówienia pojedynczych egzemplarzy asortymentowych.
- Dostarczona odzież /obuwie powinna/y być wyprodukowana/ne z zachowaniem norm bezpieczeństwa, ochrony zdrowia oraz środowiska naturalnego.
- Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt i ryzyko terminowo dostarczać przedmiot zamówienia do WSPL własnym transportem w zabezpieczonych opakowaniach oraz rozładować dostarczony materiał w przychodni.
- Dostawa asortymentu pod dwa adresy: Solna 21 i Szylinga 1 – zgodnie z zamówieniem.
- Zamawiający po terminie otwarcia ofert może wezwać Wykonawcę do przyjazdu umocowanego przedstawiciela wraz z dostarczeniem wzorów w celu oceny zgodności z siwz oferowanych materiałów.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w Poznaniu przy ul. Szylinga 1 (Sekretariat przychodni), w terminie do dnia 21.07.2020 roku, do godziny 10:00. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 8:30 do 14:30.
- Dopuszczamy przesłanie oferty pocztą elektroniczną:
- MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT:
- Otwarcie ofert nastąpi w Poznaniu przy ul. Szylinga 1 pokój 357 w dniu 21.07.2020 r. o godzinie 10:15.
- OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAL PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria oceny.
- Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, [odrębnie dla każdego z Pakietów], zgodnie z poniższymi kryteriami:
1 |
CENA |
70 % |
2 |
ILOŚĆ WZORÓW |
10 % |
3 |
JAKOŚĆ |
20% |
Załączniki: